Darmowa dostawa od 300z艂 Skorzystaj juz dzisiaj

Zwroty i reklamacje

1. ZWROT

Towar nie mo偶e nosi膰 艣lad贸w u偶ytkowania. Zakupiony towar mo偶esz zwr贸ci膰 w ci膮gu 14 dni od daty otrzymania od nas przesy艂ki. 呕eby to聽zrobi膰, wystarczy, 偶e poinformujesz nas przed up艂ywem 14 dni od daty otrzymania paczki. Je艣li nie聽chcesz korzysta膰 z naszego wzoru formularza odst膮pienia od umowy (do pobrania poni偶ej) to wystarczy, 偶e聽wy艣lesz nam swoje jednoznaczne o艣wiadczenie w innej formie. Najlepiej gdyby艣 swoje聽o艣wiadczenie, wraz ze zwracanym towarem, wys艂a艂/a nam na adres:

Beauty Care Aleksandra D膮browska
Stanis艂awowska 63/3

54-611 WROC艁AW

Mo偶esz r贸wnie偶 o艣wiadczenie przes艂a膰 mailowo na adres: sklep@koreanskincare.pl

Zwrotu 艣rodk贸w dokonujemy nie p贸藕niej ni偶 w ci膮gu 14 dni od dnia odst膮pienia Konsumenta od umowy oraz wszystkich wymaganych dokument贸w. Cz臋sto zwroty pieni臋dzy nast臋puj膮 szybciej. W takim przypadku pieni膮dze mog膮 pojawi膰 si臋 na Twoim koncie w ci膮gu paru dni. Mo偶emy wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem pieni臋dzy w przypadku braku wszystkich wymaganych rzeczy, b臋d膮cych przedmiotem odst膮pienia.

Kontakt z dzia艂em:
sklep@koreanskincare.pl

Tel: 790 566 816

czynny od poniedzia艂ku do pi膮tku od 10-17

2. WYMIANA

Nieu偶ywany towar mo偶esz wymieni膰 w ci膮gu 14 dni od otrzymania przesy艂ki. Wymiana towaru polega na zwr贸ceniu produkt贸w zgodnie z procedur膮 odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰, kt贸ra zosta艂a opisana powy偶ej (pkt. 1. ZWROT) i ponownym z艂o偶eniu nowego zam贸wienia.

To znacznie szybsze ni偶 standardowa wymiana towaru!

3. KOSZT WYMIANY I ZWROTU

Przy zwrocie i wymianie towaru, zwr贸cimy Ci koszt samego towaru, ale tak偶e koszt dostarczenia聽do Ciebie pierwotnego zam贸wienia (z wyj膮tkiem dodatkowych koszt贸w wynikaj膮cych z wybranego聽przez Ciebie sposobu dostarczenia innego ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostarczenia oferowany聽przez nas). Pami臋taj, 偶e koszt transportu zostanie zwr贸cony tylko i wy艂膮cznie w przypadku zwrotu ca艂o艣ci zam贸wienia (nie otrzymasz zwrotu za transport pierwotny, je艣li zwracasz tylko cz臋艣膰 zam贸wienia). Pozosta艂e koszty zwrotu i wymiany pokrywasz we w艂asnym zakresie. Pami臋taj r贸wnie偶, 偶e nie聽przyjmujemy paczek wys艂anych do nas na koszt odbiorcy. Zwrotu Twoich pieni臋dzy dokonamy przy u偶yciu takich samych sposob贸w p艂atno艣ci, jakich u偶y艂e艣/a艣 w pierwotnej transakcji, chyba 偶e聽zgodzi艂e艣/a艣 si臋 na inne rozwi膮zanie.聽Jednym ze sposob贸w w jaki mo偶emy zwr贸ci膰 Ci pieni膮dze jest przelew na wskazane przez Ciebie聽konto bankowe w terminie do 14 dni od dnia otrzymania o艣wiadczenia o odst膮pieniu, po uprzednim聽otrzymaniu zwracanego towaru. Dane do przelewu bankowego wpisz do formularza. Pami臋taj jeszcze,聽偶e mamy prawo wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci do czasu otrzymania od Ciebie wszystkich聽wymaganych rzeczy, b臋d膮cych przedmiotem odst膮pienia lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej聽odes艂ania, w zale偶no艣ci od tego, co stanie si臋 wcze艣niej. Prosimy Ciebie aby艣 przes艂a艂/a towar w聽oryginalnym opakowaniu (je艣li do danego produkty takie wyst臋puje).

Wa偶ne!

Staraj si臋 wysy艂a膰 do nas zwracany towar w oryginalnym opakowaniu (je艣li do danego produkty takie wyst臋puje), kt贸ry opakuj i zabezpiecz przed聽uszkodzeniami mo偶liwymi w czasie transportu. Nie naklejaj naklejek i ta艣my klej膮cej bezpo艣rednio聽na oryginalny karton.聽Pami臋taj, 偶e nie przyjmujemy paczek wys艂anych do nas za pobraniem.

Formularz odst膮pienia od umowy do pobrania tutaj.聽聽

4. REKLAMACJE

Ka偶dy sprzedawany przez nas produkt mo偶esz reklamowa膰 w terminie聽 24 m-ce od daty聽otrzymania od nas towaru. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych i powsta艂ych w ich wyniku聽uszkodze艅.聽Zg艂oszenie mo偶esz pobra膰 poni偶ej.

Wy艣lij je do nas razem z reklamowanym towarem oraz聽kserokopi膮 dowodu zakupu na adres:

BEAUTY CARE
Stanis艂awowska 63/3
54-611 WROC艁AW

Mo偶esz r贸wnie偶 wys艂a膰 skan/ zdj臋cie dokument贸w drog膮 e-mail na adres sklep@koreanskincare.pl

Reklamacje s膮 rozpatrywane w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru聽oraz wszystkich potrzebnych dokument贸w.

Warunkiem przyj臋cia towaru do reklamacji, jest to, aby艣 przes艂a艂/a go w dobrym stanie – produkty musz膮 by膰 czyste i suche.

Pami臋taj, 偶e nie przyjmujemy paczek wys艂anych do nas za pobraniem.

Reklamacji NIE podlegaj膮 uszkodzenia powsta艂e poprzez nieprawid艂owy dob贸r, w聽wyniku u偶ytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, naturalnej eksploatacji i zu偶ywania聽si臋 produktu, z powodu uszkodze艅 mechanicznych, uszkodze艅 powsta艂ych przez brak piel臋gnacji聽oraz konserwacji produktu, powsta艂ych na podstawie 艣wiadomych pog艂臋bie艅 przez dalsze聽u偶ytkowanie produktu.

Kontakt z dzia艂em:

sklep@koreanskincare.pl

Czynny od poniedzia艂ku do pi膮tku od 10-17

Formularz reklamacji do pobrania tutaj.聽聽